2009. augusztus 21., péntek

24 Hours

Múlthét pénteken ismét meghallgattam a szokásos Club life-ot. Gyakorlatilag az első egy órában egyetlen dal volt, ami igazán megérintett. Ez MatZo és a 24Hours volt.



MatZo azaz Matan Zohar azért is figyelemreméltó, hisz még csak 19 éves. De már 17 évesen több remixet készített, melyek közül a Signalunnres - Recoilját említeném meg.



Szóval fantasztikus dalokat tudhat magáénak ez a fiatalember.

Ma ismét péntek van...és hát....hm...szóval halmozom az élvezeteket. A mai club life-tól nem vagyok elragadtatva, úgyhogy inkább elő vettem régi Judge Jules mixeimet és kicsit nosztagiázok. Fridge és az Angel,



vagy éppen a GD és a Choral Reef.



Ez utóbbi 2:20-tól üt!!! Micsoda fantasztikus felvételek. Szinte érzem a bőrömön a gödöllői levegőt, érzem az egyetemi éveket. Szenzációs.
Ezért is szerettem Judge Julest, mert az elektronikus zenei paletta olyan részéhez nyúlt, melyhez más nem igazán. Komoly volt és mégis könnyen emészthető. Ahogy monadni szokták, Ő játszotta azt a bizonyos "nagytermes" trance muzsikát.
******
Közben GZS barátom jobbnál jobb darabokat linkel be nekem jútyúbon. De elnézem neki, mert tényleg jó zenéket ajánl:-)
******
Szal pörgetem tovább a mixet és jönnek elő a dalok, az emlékek, az élmények. Dézsávűűű.
Egyetemi éveik alatt rendszeresen hallgattam a UK saturday warm upot Jules-al minden szombat este. 18-20 óráig két óra őrület. Elindultunk a house világában, sokszor már-már szinte idiótának tűnő zenékkel. Mint pl a Together - So much Love to Give-je.



Aztán belefolytunk a techouse-ba, kicsit talán a technoba és végül egy nonstop félóra trance őrület zárta a sót.
Aztán a BBC úgy gondolta, hogy nem kell Európának a Radio 1 és lekapcsolta a műhold európai nyalábjáról az adást. Gyakorlatilag 4 évvel később 2007-ben tért vissza BBC Radio 1 és vele együtt az elektronikus zene színe java a légtérbe. Persze aki akarta és volt rá lehetősége azért neten elérhetett mindent.
Ezek mennek tehát...
Peace

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése