2009. december 19., szombat

Let it snow

Ha sablonos akarnék lenni, most azt mondanám, hogy beköszöntött a tél. De tudjátok mit? Sablonos Leszek...
Beköszöntött a tél, épp az imént lapátoltam el több köbméter havat. Jó móka ez egy decemberi szombat estére. A zimankóból visszatérve lepörgetem a Secret Girfriend hatodik és egyben évadzáró epizódját. De nem simán, hanem némi háttérzenét alkalmazva, konkrétan a Dennis Ruyer féle szombat esti minimál szolgáltatta a szem alá valót. Mert ugye, ha tánchoz talpalávaló szól, akkor filmnézéshez szemalávaló.:-D
Pont éjfél van, hátra van még az egy extra óra Dance Department, egy pohár bor, illetve egy üveg Amstel.
***
Azért tettem három csillagot, mert pár percre elbarangoltam mindenféle weboldalakon. Szóval, A Jam & Spoon féle Odyssey to Anyona sajátos formában 2009-ben is üt. Épp ezt hallom most a háttérben.



Ma egyébként szólt már ez trance áriratban is. Igen...ha jól emlékszem a Club Life legfrisebb számában ez volt a heti classic tune.
Jövő héten jönnek az év végi összesítések. Hazai vonalon Myon és Shane 54 már megtette a magáét és azt kell mondjam, tömény és léynegre törő 1 órát hoztak össze.
Szóval én leginkább Markus Schulz jövő heti műsorát várom, hisz Ő nem 2009-el fog foglalkozni, hanem az elmúlt évek gyakorlatához hasonlóan az utolsó hétre ismét kapunk egy classic showcase-t, mely az elmúlt évek trance és progresszív csemegéit hozza el nekünk. Természetesen Markus szubjektív tálalásában. De hogy, hogy nem, ez általában nekem is fekszik. Csütörtökön 18 órától érdemes lesz tehát a DI trance channelre hangolni a winampokat:-D
Okéj, kelleme szombat éjjeli barangolást mindenkinek! Téli vakációra fel!
Love, Peace & Beats!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése